poniedziałek, 4 sierpnia 2008

Ja/My w Portugalii

Witam,

Tak na poczatek, chialem napisac kilka slow o mnie i tym blogu.

Jestem w Portugalii ju trzeci raz - na delegacji z mojej firmy. Pracuje w jedym z portugaliskich bankow i razem z moja Kamila jestesmy zauroczeni tym krajem. Podczas ostatniego pobytu w Polsce nie moglismy sie doczekac powrotu do slonecznej ziemi i szumu oceanu.

Ten blog powstal jako kontynuacja, a raczej uzupelnienie mojego i Kamili bloga o nas. Ten tez bedzie o Nas ale i o Portugalii i jej mieszkancach i wszystkim co tu znajdziemy :)

Wiem ze przez jakis czas nikt nie znajdzie tego bloga - a w pracy na SEO nie mam zabardzo czasu wiec bedzie czas na kilka wpisow :)


Pisze na "portugaliskiej" klawiaturze w zwiazku z czym nie bede uzywal polskich znakow diakretycznych, chyba ze znajde jakis inny komputer :)

Brak komentarzy: